Till Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Har kjøp ny motor m44 og for og omgå startsperre jokeren har eg elegant heve i ledningsnettet til gamle motoren. Under denne opprasjonen måtte eg hive i gamle innsuget og. Men no får eg faen ikkje start på faenskapet. chinner og chinner. eneste reaksjonen eg får er når eg går amokk med startgass. Vet at pakninger og slikt ikkje er heilt i vateter men kan falsk luft være nok te at driten ikkje ve gå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Sjekket bensin og gnist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 joda ska være det. hun går på startgass brummer og koser seg men ikkje faen om hun greier og gå uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Sjekk tilførsel på bensin da? Startgass brenner vel bra alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 hehe ja gjør nok det. men er go go os av besin når eg tar og demonter insuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Hmm.. Koble av luft mengde måleren (lmm). Da skal den gå i nødmodus, så da har falsk luft mindre å bety mener jeg... Ellers så har du koblet til alt av ledninger og slanger igjen? Tomgangsmotor / regulator, osv, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 hmm kan prøve d. alt av slanger og div kontakter er ok sjekket oppte flere ganger. Mekanikeren eg lånte en stund sa det va va flsk luft som va problemet men kan ikkje sjønne kordan det ska hindre driten og gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Falsk luft vil gi feil blanding. Følerne har helt feil verdi, og den gir altfor mye eller alt for lite bensin. Kobler du vekk lmm'n tror jeg den går i nødmodus, dermed større sjanse for at den starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ska prøves så snart eg får sjangsen takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå