KalMar Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 er det ikke bare å bruke alt fra den andre bilen ?? mellom aksling, diff å det hele.. det skal jo passe over !!
Bandit Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Da gjør vi noe feil. Vi bruker traversen som sto på M20 girkassa. Men det virker som om girkassa står for langt bak på bilen, derfor treffer ikke traversen på bolthullene. Skal krype under bilen igjen og se litt på det i dagslys
Bandit Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Klokka er 24.00, og vi har endelig fått på den jævla traversen! Den måtte modifiseres kraftig for å passe! Så enten er vi stokk dumme (ganske sannsynlig), eller så er det langt i fra plug-and-play som mange sier Nå gjenstår det fine arbeidet, kremt.... Bilder kommer...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Jeg er spent på bilder av problemene med gir traversen.
Bandit Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Saken var den at vi flytta gummifestene fra M20 girkassen til M50 girkassen for å kunne bruke den gamle traversen, ettersom det ikke var noen ting å feste originaltraversen til M50 girkassen i. Donorbilen hadde noen ekstra bolthull lenger fram mot motorrommet som ikke eksisterte på min bil, derfor måtte vi utvide bolthullene kraftig i den gamle traversen for å få den til å passe på de gamle hullene. Og i tillegg måtte vi file ned en del av godset på den for at skivene på boltene skulle få bedre plass. Dette fordi den nye girkassen stakk 4-5 cm lenger bak enn den gamle. Håper noen forsto dette Tok et halvdårlig bilde av traversen i natt som jeg skal legge ut i kveld.
Bandit Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Denne passer dårlig ja Etter mye slit og bannskap Ny mellomaksling
Bandit Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Da er klokka 0300, og bilen starter for første gang! Eneste problemet nå er å få luftet clutchen...
///MPower Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 minste problemet det nå vel, lite tips er å ta av slave sylinder og pumpe stempel forsiktig frem og tilbake en del ganger, så skru den i igjen og teste pedalen, hvis den ikke er god nok så gjøres dettte flere ganger, IKKE trykk på clutchpedal når slaven er av girkassen.
Bandit Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Ledningsnettet er koblet Radiator montert Motorrommet ser straks bedre ut med M50 Remus effektpotte. Nydelig lyd av den
bmwmann24 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Robba meg for deler å bil du ja hehe, restultatet ble jo veldig bra. Funker jo som en drøm. Veldig bra jobba. Men, nå husker jo hvorfor jeg bare gjør dette en gang i året. veldig kjedelig egentlig.
bmwmann24 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 gjenstår bare meg nå.. Blir det m5 el v8? må uansett hente en donor i sverige anyway.
Bandit Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Deilig å bli ferdig Gjenstår bare spylerdysene og isolasjonsmatta under panseret. I tillegg til en skikkelig vask og polering selvsagt Legger ut bilder etterhvert. Vet noen forresten hvorfor tempmåleren i bilen ikke funker lenger?
Bandit Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Begynner å ligne på en bil igjen Snart... Klar til prøvekjøring Fiks ferdig! Mangler bare litt vask og polering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå