Bandit Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Det har jeg desverre mistet, men hvis du kontakter Astri på forumet her, så hadde hun et søskenbarn som skaffet meg koblingsskjemaet. Kanskje hun kan hjelpe deg?
bmw530i Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Bandit skrev: Nei. Bruker girkassa fra M50. Jeg fikk oversikt over koblingen av det elektriske fra søskenbarnet ditt tror jeg det var Sendte deg en PM for noen uker siden. Blir spennende å se om vi får det til... I dag ble det lite gjort. Vi holder på ute, så det er litt væravhengig. Kjedelig å ligge under bilen når det regner HEI en som deg har jeg leta leeenge etter.. trenger så sååårt koblingskjema til det elektriske da 12v å 24v ledningsnett ikke passer over. du hadde vært en knupp hvis du kunne sende meg det hehe
Tom Marius Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 BMW91 skrev: Bandit skrev: Nei. Bruker girkassa fra M50. Jeg fikk oversikt over koblingen av det elektriske fra søskenbarnet ditt tror jeg det var Sendte deg en PM for noen uker siden. Blir spennende å se om vi får det til... I dag ble det lite gjort. Vi holder på ute, så det er litt væravhengig. Kjedelig å ligge under bilen når det regner HEI en som deg har jeg leta leeenge etter.. trenger så sååårt koblingskjema til det elektriske da 12v å 24v ledningsnett ikke passer over. du hadde vært en knupp hvis du kunne sende meg det hehe Bandit skrev: Det har jeg desverre mistet, men hvis du kontakter Astri på forumet her, så hadde hun et søskenbarn som skaffet meg koblingsskjemaet. Kanskje hun kan hjelpe deg?
bmw530i Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 aaah ''/ jeg har sendt melding til Astri opptil flere ganger, får aldri svar. virker som ho har forlatt denne brukeren å forsvunne helt inni chevy verden hehe. ingen som kan hjelpe meg ? det er det eneste jeg har igjen på bilen min.
Mortyy93 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Sorry for bumping av litt gammel tråd, men henger meg også på denne - skal begynne å bygge om fra m20 til m50 til helga og trenger koblingsskjema for å få dette ihop. Har også sendt Astri en PM men har ikke fått svar Noen som kunne hjulpet til med et forstående koblingsskjema? Hadde vært topp
Lynvinge Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Er det samme farger på ledningene til m20 og m50 ledningsnett så det bare er å klippe løs kontakt fra m20 motoren og skjøte sammen?
bmwmann24 Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Lynvinge skrev: Er det samme farger på ledningene til m20 og m50 ledningsnett så det bare er å klippe løs kontakt fra m20 motoren og skjøte sammen? Jeg husker at det er IKKE bare å koble farve på farve!! Jeg endte opp med koblingskjemaet, men nå har jeg loka det vekk:P Legger det ut om jeg finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå