-2r Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Gromvogna Har ikke hatt verdens største planer for bilen siden jeg er meget fornøyd med utseende og utstyrsnivå slik den var når jeg kjøpte den. Men noen ting er jo ønskelig å endre på; - Oppgradere orginalstereoen - Lakkere Amazonaslistene - Hella frem- og baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Før: Etter: Meget fornøyd med å bli kvitt Amazonasen! Eneste fordelen med de gamle listene var at de aldri så støvete ut. Det har endret seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Pen femmer. Senk og andre frontlykter. Det hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Takker. Vurderte sterkt litt senk fremme, men det er så praktisk på vinteren med litt klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Monterte sub rett etter jeg kjøpte bilen. Var lagt opp høynivå til lavnivå omformer, så brukte denne for å få signaler til sub'en. Originalanlegget fikk litt mer trykk, men det var ikke noe å skryte av. Fikk tak i en Blaupunkt THA475 forsterker her på forumet. Høytallerene er fortsatt de originale, men forskjellen var enorm mtp lydtrykk og kvalitet etter THA'en ble montert! Vurderer oppgradering av høytallerene fremme. Har hørt at noen av komponentsettene til Pioneer og Focal skal passe perfekt, men foreløpig er jeg kjempefornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Fin bil! Får du mye dynamostøy fra THA 475 forsterkern når du bruker strømkablene i kabelsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Fin bil! Får du mye dynamostøy fra THA 475 forsterkern når du bruker strømkablene i kabelsettet? Jepp, dessverre! Er ikke veldig ille, men du hører det når musikken ikke er på... Sliter du med det samme? HAr strøm og jord til monoblokka, så tenkte å montere opp en splitt for å se om det blir bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Senk og andre lykter ja! Trenger ikke skamsenke heller, slik at den blir brukelig på vinterføre og Blir det ikke veldig varmt under den plata der forsterkeren er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Meget pen bil med flott motor. Jeg er glad du fjerner frontlyktene, for de var gyselige Moderat senking skaper nok ingen problemer selv på vinterføre, men gir bilen et helt annet stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Senk og andre lykter ja! Trenger ikke skamsenke heller, slik at den blir brukelig på vinterføre og Blir det ikke veldig varmt under den plata der forsterkeren er? Senk blir det nok ikke, heller nye lykter. Men de er jo så satans dyre Kjørte fullt pådrag på anlegget i 15-20 min. Ingen av forsterkerene var varmere en at du kunne ta på dem uten problem, så regner med luftinga er tilstrekkelig. Er jo ikke akkurat noen kraftverk noen av dem ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 fin bil senking er ingen pproblem med e39 , jeg har senket min 60 mm , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 fin bil senking er ingen pproblem med e39 , jeg har senket min 60 mm , Tenker en 30mm senk fremme, evt bare mtec fjærer hadde gjort susen. Men somsag, høyden fremme er gull om vinteren! (Og vi har en del vinter på de veiene jeg kjører...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 ja vinter og senket biler er jeg kjøpte egen vinter bil for og ungå dette . Så på vintern pakker jeg inn bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Fin bil! Får du mye dynamostøy fra THA 475 forsterkern når du bruker strømkablene i kabelsettet? Jepp, dessverre! Er ikke veldig ille, men du hører det når musikken ikke er på... Sliter du med det samme? HAr strøm og jord til monoblokka, så tenkte å montere opp en splitt for å se om det blir bedre... Jepp. Har lagt opp egen strøm og jording til blaupunkten nå, så må bare finne igjen umbracon så jeg får ut spillern og for kobla av strømmen der å se om det blir noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Fin bil! Får du mye dynamostøy fra THA 475 forsterkern når du bruker strømkablene i kabelsettet? Jepp, dessverre! Er ikke veldig ille, men du hører det når musikken ikke er på... Sliter du med det samme? HAr strøm og jord til monoblokka, så tenkte å montere opp en splitt for å se om det blir bedre... Jepp. Har lagt opp egen strøm og jording til blaupunkten nå, så må bare finne igjen umbracon så jeg får ut spillern og for kobla av strømmen der å se om det blir noe bedre. Hadde håpa d skulle holde å bare legge opp egen jord og strøm... Men selvsagt, er sikkert dårlig deal at strømkabelen ligger sammen med signalkabler. Håper det hjelper å koble av strømmen fremme da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå