Gå til innhold

SOLGT!


andreas87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å ha litt tålmodighet. Denne skal du iallefall ikke slippe for under 100k.

Free bump og lykke til med salg :)

Hehe, jo takk!

De som er glad i e30 vet hva e30'er er verdt, denne blir nok solgt til en person som dette :P

noen som kanskje ville hjulpet er mer helhetlige bilder av bilen. Ikke bare fronten, som så klart er fin, men resten også , så får folk ett enda bedre inntrykk.

Nok en free buuump =)

Ja, har egentlig ikke noen bilder av baken på denne, da det er fronten som stjeler all oppmerksomhet, men jeg skal få tatt noen å legge ut :P

vel jeg kan gå god for at denne er pen!

kjenner jo også andreas fra skolen og han er en hyggelig kar, lykke til med salget

denne er nok verd en stor høvding+

:)

Takk takk Remi ;)

Hjelper ikke så mye at jeg sier at bilen er pen, men når andre sier det av egen vilje, da fanger det kjøperens oppmerksomhet av en eller annen grunn :P Skjønner det godt jeg, er sånn selv.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som ikke har lest proskjekt tråden så er denne bilen ombygd fra en 320..

Alle deler for å bli en komplett 325 er montert, har en perm med delenummer å deler som har blitt brukt av forrige eier..

Grunnen til at forrige eier ikke godkjente bilen er fordi jeg kjøpte bilen "rett forran øynene hans"..

Grunnen til at jeg ikke har godkjent er at det har alltid vært noe jeg skal gjøre før jeg godkjente den, å nå står jeg her, alt er gjort å egentlig bare å godkjenne :)

Bremser er oppgradert til EBC Greenstuff =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du den godkjent så er det nok litt lettere å få solgt til den prisen, selvom den sikkert er verdt hver eneste krone..

Veeeeldig fin og strøken bil hvertfall;)

Ja, det er nok veldig sant, da blir den nok mere lett solgt enn nå, har faktisk en som vil kjøpe til mandag, har bare liggi EN dag på Autodb, så pågangen er jo overraskende stor!

Men som sagt, vurderes jo bare solgt, så om det blir mye greier nå ang. salg så beholder jeg å godkjenner å tar finjusteringer i vinter så selger jeg heller neste sommer til fordel for m3, for m3 SKAL jeg ha! :D:D haha!

Takk for komplimenten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...