stiann Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 hei har en 325 som jeg synes går veldig dårligt. det er veldig lite bunndrag, helt død under 3500rpm. akurat som den går og holder igjen, men når jeg får opp turtallet så går den greit. vis jeg jager den litt så begyner det også og lukte veldig svidd av den. synes også eksostempen er ganske høy. men bilen går jemt og fint, ikke noe fjusking. noen som har noen ide på hva som kan vere feil med bilen min?
Gjest Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 En grønn en ? : P sorry oot men, så en i hamar her om dagen, eller på kvelden da.. som virka som slet litt!
KrHeLl Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Håper ikke at dette er vanlig på disse, for da må jeg gjøre noe drastisk med min og. Har samme problemet. Jeg tror det er Luftmengdemåleren eller Lambasonden, men vet ikke. Skal prøve å bytte bensinfilter i morgen og så om det hjelper noe, tviler på at det er d, men.. Noen som vet noe om dette?
Muren Motorsport Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Jeg tenkte og kjøpe enn slik for 10 år siden.. prøvde den.,og den var slik dere beskriver. Helt dø under 3500 o/min. Men slik skulle de viss vær fikk jeg beskjed om.. Det vart heller Trans Am på meg!
stiann Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 typisk lamda sonde feilmen skulle den ikke ha jaget litt på tomgang og kansje fjusket litt vis lamdaen var gåen? men kan måle lamda`n i morgen for og skjekke den
Breitling Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 typisk lamda sonde feilmen skulle den ikke ha jaget litt på tomgang og kansje fjusket litt vis lamdaen var gåen? men kan måle lamda`n i morgen for og skjekke den Jaging på tomgang/høyt forbruk er typisk hvis LMM er defekt. Fusking på varm motor kan kobles til lambda (lambda er ikke aktiv på kald motor) Min 325i er også "dau" på lave turtall, er slik disse motorene er. Må bare gire litt mer så sparker det unna
stiann Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 typisk lamda sonde feilmen skulle den ikke ha jaget litt på tomgang og kansje fjusket litt vis lamdaen var gåen? men kan måle lamda`n i morgen for og skjekke den Jaging på tomgang/høyt forbruk er typisk hvis LMM er defekt. Fusking på varm motor kan kobles til lambda (lambda er ikke aktiv på kald motor) Min 325i er også "dau" på lave turtall, er slik disse motorene er. Må bare gire litt mer så sparker det unna det er bare det at jeg synes ikke min sparker unna i det heletatt. den går og holder igjen. den kommer litt på 3500rpm og den kommer litt til på 5500rpm. men den kan ikke gå som den skal. den er jo like død som en golf 1,6l den skal vel ikke vere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå