Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff da.

Skal sies at hu "dama" (tror heller det er en mann, som er glad i store pupper) ikke var den mest blåste innpå der synst jeg, selv om hun/han hadde litt rare meninger.

Å mene at det er bedre for en Porsche og Ferrari å lunke sakte oppover Karl Johan enn rundt en bane er jo litt trist.. Bilen hadde sikkert holdt lengre, det er ikke det, men når Ferrari sine ingeniører og med sin arv har lagt all si sjel i å lage en bil som skal gi folk en opplevelse de skjeldent vil glemme rundt en bane, men så blir bilen brukt til tomgangskjøring, så er jo det direkte trist.. Om det er en bil det finst 3 igjen av i verden, fra 1943, så er det jo greit å behandle den pent, kanskje tilogmed kun ta den ut 2-3 ganger i året, på en solskinnstur, men ellers er jeg for at biler brukes til det den var tiltenkt.

Skrevet

Var litt latterilig mye av det snakket inne der:P Det var mye snakk om dissa dekka som slites ut, tenker de ikke på at det finnes bedrifter som sponser slikt? :P

Nei huff.. Skjønner ikke at folk kan bli så trangsynte.. Har du råd til å kjøpe deg en M3/M5 og herje og ødlegge den, så gjør det da.. MEN heller på banen enn på veien:)

Jeg er iallefall en av de som elsker å dra å se på Gatebil, supert arrangement, masse folk (morro på kvelden) og en hel haug med fine biler og gromme lyder.. For ikke å snakke om at det er jo mange stands der, med masse billigere deler enn i butikken..

Så skjønner ikke hva som er feil med Gatebil jeg da.. :S

Skrevet

Gatebil er jo ett forbanna idiot arrangement, så jeg ser mange av poengene. Men da mtp breisladden, det er noe av det dummeste jeg ser. Morro å kjøre fort, det er det.

Skrevet

Breisladden er helt ok i mine øyne, er jo ikke alle som klarer å holde sladden lenge nok.

Ang den vg debatten var det sikkert noen 16-17-18 år ganle verdensmestere som kunne mye om bil og bilsport... (les via google)

Skrevet
Gatebil er jo ett forbanna idiot arrangement, så jeg ser mange av poengene. Men da mtp breisladden, det er noe av det dummeste jeg ser. Morro å kjøre fort, det er det.

Det kan jo ikke være et idiot arrangemang når de klare å tiltrekke seg mange 10.000,er vært år :) hehe

Skrevet
Jeg er ikke en av de 10 000. Så at jeg syntes det, det er vel ikke så rart? Eller?

Ellers hadde jeg dratt vet du ; )

Nei for all del..Er jo vær sin smak. Ikke alle som liker Gatebil.Men at det er et idiot arrangemang er vel litt drøyt så mange folk å biler som de trekker til seg. Og med de pengene de tjener så vil jeg påstå at det er et Smart arrangemang. Spesiellt for dem :)

Skrevet

tror og at det er 15-17åringer som er verdensmestre inpå der :P det er så dumt og se det norske folke begynne og diskutere, alle er så J.... negative :oops: skulle likst og se han med den corollan drifte fra den audin i breisladden på rudskogen, hahahaha :P

Skrevet

Han/hu hadde virkelig ikek skjønt noe poeng som helst,og har vel knapt sett en "racer bane" utenom på tv.

Veldig mye selvmotsigelser også,og jeg må si at jeg kjenner lusa på gangen.

Det der er et sånt menneske som lett diskuterer til hu/han biter seg selv i rompa,og som lever på en illusjon om at han/hun aldri kan bli satt fast.

Jeg skal vedde en oppsist banan på at dette mennesket er ivrig tilhenger av sykkel,ski og fotball,noe som i mine øyne også er utrolig bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...