Nicko Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Lufter salget av min E36 316! Bilen er en 93mod som har gått 1580000km. Før jeg kjøpte bilen var den kunn kjørt av to damer. Jeg har ikke hatt noen problemer med værken motor, girkasse, driverk eller resten av bilen. Bilen framstår som ganske pen. Lakkerte fangere, grill-list å kanaler. Front-fanger'n er ''byget om'', skjært vekk rillene i det miterste ''rommet''. Lakerte speil-hus. Bytta bakre del av eksos, montert org dtm-potte i stedet for orginalt. Nye grøftlys, hvite blinklys foran å på siden. Forskjermene er ogs byttet pga. rust! Helt og pent svart stoff intriør. Nylig også kjøpt nye (de var brukt en gang) felger til bilen; M5 replika felger. 8'' foran og 9'' bak. Greie dekk! ( Felger må ikke følge med bilen!) Bilen tikker litt som en 4'er skal, hadde vrt no feil hvis den ikke gjorde det! De aller fleste kviteringer følger med! Lufter salget for og se hva folk vil gji for en sån bil! Gji bud! Hvis du er intresert!!! Kanalene er blitt lakert etter disse bildene ble tatt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Ingen som er noe intresert ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Personlig er jeg dritlei folk som absolutt ikke kan gi en prisantydning og skal begynne med budrunder og PM fram og tilbake. Det samme gjelder folk som sier at "bilen MÅ ikke selges", neivel, da er vel vedkommende ikke interessert i å selge da. Absolutt ALLE veit sånn nogenlunde hva de kunne tenkt seg for bilen, så hvorfor ikke bare legge ut prisantydning med en gang. Jeg gidder i hvertfall ikke bry meg med annonser hvor prisantydning ikke er oppgitt. Og ikke ta dette personlig, svaret var ikke myntet spesielt på deg, men mer generelt når det gjelder annonsering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 +1 +2 Med å legge ut slike "hva tror folket" meldinger så oppnår du intet. Om du skal selge, ja så legg ut bilen for salg og sett den prisen du mener du må ha. Så slipper du å gå så mange runder rundt grøten. Finner fort ut om prisen er riktig eller ei. Er den det så blir bilen solgt. Er den ikke så varer batteriet på telefonen din like lenge som før du la ut annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Var bare intresert i å finne ut hva jeg kan få for bilen da! Er du ikke intresert i bilen så driter du i å skrive i tråden! Skjønner hva dere mener, men ser ikke problemet. Jeg spør hva folk vil gi for en slik bil? Hadde jeg vist hva jeg ville hatt for den hadde jeg skrivd det! Ser ikke problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Gidder ikke krangle om det her liksom Har ikke vært her på forumet så alt for lenge, så trodde kansje at noen kunne svare meg her, men da er vell ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 tja, en 316 uten noe særlig M-utstyr, ca15- 20K tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Så fin ut den E36,n din Ikke hør på de folka som er sære her inne.Er et ganske stort forum med forskellig type folk Da blir det litt slik Lykke til med salget.Får sikkert en fornuftig pris for den der . lav km og bra karosseri (ser sånn ut på bildene ihvertfall Så denne bilen Får du sikkert en bra pris for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Bra det er noen posetive her inne da Er ett helt å fint karros ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 +1,syntes det er helt latterlig og barnslig av folk og være så frekke og negative her inne. Trodde dette var plassen for å hjelpe hverandre om nødvendig (i ditt tillfelle med en prisantydning), og la være og kritisere.Det var absolutt en fin bil du hadde.Rød bil og svart interiør er LUNT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Var det jeg trodde også! Derfor jeg tenkte at det var en måte finne ut om hva jeg kan ''ta'' for den! Men at det er noen som skal være vanskelig er det jo alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Personlig er jeg dritlei folk som absolutt ikke kan gi en prisantydning og skal begynne med budrunder og PM fram og tilbake. Det samme gjelder folk som sier at "bilen MÅ ikke selges", neivel, da er vel vedkommende ikke interessert i å selge da.Absolutt ALLE veit sånn nogenlunde hva de kunne tenkt seg for bilen, så hvorfor ikke bare legge ut prisantydning med en gang. Jeg gidder i hvertfall ikke bry meg med annonser hvor prisantydning ikke er oppgitt. Og ikke ta dette personlig, svaret var ikke myntet spesielt på deg, men mer generelt når det gjelder annonsering Deg om det, er tusenvis av kjøpere som foretrekker å komme med bud... bilen i topic så jo helt grei ut. Eier vet nok at han ikke kan forvente seg all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg