Gå til innhold

Blitt medlem av knirking i venstre sving.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg en go gammel E30 320i Touring 1989mod. men plutselig her en dag så tok jeg en venstre sving og så kom det noe "sa..." til knirking når jeg svingte til venstre, og den har nå vært akkurat lik en stund. finner ikke ut hva det er. har skifta pendler fra stabstag og stabstags foringer siden de var ganske så slitte. og så foringene på brua er skiftet alt er nå i powerflex. samt traversforinger osv. men ja den "sa...." lyden ved venstre sving blir ikke akkurat borte. noen som har noe tips? Alt ser veldig bra ut! uten noe slitasje eller noe.

• 10 months later...
Skrevet

En stund siden jeg fant løsningen på knirking ved venstre sving. det var tannstanga som hadde blitt mere eller mindre skakt. men jaggu har det ikke skjedd igjen da. ved en litt krapp venstre sving i varmt sommer vær så kom lyden igjen. så nå er det til og bytte tannsang og endeled. skal jo alltids være noe.

Ved shell`s overgang til fuelsaver "bensin" så fikk jeg tein til ventiltikking men etter og ha kjørt på noen tanker med 99. så ble det borte. rent magisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...