enz Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Noen som har montert denne og kan hjelpe meg litt? Er to ståltråder som er festet på hver side av spoileren (undersiden), hvor er det meninga jeg skal feste disse? Og er det meninga jeg skal skru fast spoileren fra undersiden? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hehehe, flere som lurer litt på denne spoileren ja. klødde meg litt i huet når jeg skulle montere den selv første gang, men den ståltråden skal inn i gjennom de hullene på innsiden av luka, og festes bak trekket. selve spoileren skal skrues eller limes (your choice) på luka. de trådene er kun for sikkerhet i tilfelle den skulle løsne under kjøring eller knuse bakhodet ditt i en frontkollisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enz Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Takk for svar! Ja, jeg kan ikke si jeg skjønte noe særlig av de trådene. Merka at jeg må fjerne antenna også, hvor plasserte du denne i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå