Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger ett komplett Rotrex kompressorkit tilpasset M50 motorer. Kittet er nå gått totalt 18000km, er i bra stand, og BRA kvalitet!!! Kjøpte det her for 2 år siden for 17000.- Ble montert i fjor sommer og har kjørt under 1000km med dette kittet. Har i ettertid kostet på 4500 kr i ny oljekjøler, catchtank, slanger, filter og olje (alt fra Rotrex og tilpasset dette kittet!) Kompressoren skal lade 0,4-0,5 bar. Monteres også MF2 tilegssprut med 2 ekstra dyser.

Dette følger med:

Kompressor

Festebrakett M50

Oljekjøler

Slanger + filter

Catchtank

1 liter NY olje (denne er dyr)

MF2 tillegssprut med 2 ekstra dyser og ledningsnett

Ny viftereim

Intercooler og rør

Silikonskjøter og bend

Slangeklemmer

Er det noen som har tekniske spørsmål ang. kompressor osv er ikke jeg riktig mann å spørre!!!

bilder av selve kompressor kommer!

Pris: 15000.-

bzngx66xz06fyayo3hpw.jpg

1wtao2eu1m8vtq3vnst1.jpg

k1aslrqlxr65nc6h8qa1.jpg

Skrevet
Noen som har noen ide om dette kan fås til å passe på m20b25? Det hadde vært morsomt.. :P

Det lar seg gjøre.. sett der den blir montert der AC-pumpa egentli skal være. Har tenkt litt på den tanken selv! Fant ut at ESS-pressa var litt for stor til og passe godt i den der. så skal selge den og få tak sånn liten søt rotrex :lol:

Skrevet

hvordan blir denne på en m52b20\23

lest flere plasser at man ikke skal sette m50 sett på m52, men aldri funnet ut hvorfor, motorene er jo helt like

Skrevet

svarer jeg :) er vist en ekstra ventil som må settes på m52 motoren etter det jeg har skjønt, og festebraketten til kompressoren er ikke lik. ventilen er å få kjøpt løs. . . bare så synn at det ikke er noen i norge som driver med disse settene lenger .

har handlet alt fra www.ccr-racing.dkder finner du det meste av info.eller ring til de og snakk med christian.

Skrevet
det er vel en c30 -74 samme som jeg har til min m50b25hvis reimhjulet ditt er 85 mm så lader den 0,5 til 0,6 bar perfekt for orginal motor

stemmer :)

Skrevet
Hvordan ville dette blitt på en M50B25? :D Er det mye jobb å sette sammen og greier for en som ikke har ALTFOR godt peil?

Jeg hadde aldri skrudd motor når jeg monterte på min, og fikk det da til, så er ikke vanskelig nei..

Skrevet

Hei, spør jeg ogå , kan jeg bruke dette på min 520 ?`98 modell. og hvor mye kan jeg ta ut uten å ødelegge noe, event hva annet skal jeg bytte

Skrevet
Litt ot men åssen ventil er det det er snakk om?

eneste ventilen jeg vet som ikkefinnes på m50, er vel den trykkventilen i toppen.

festebrankettene er vel like? vis ikke kan man montere m50 oljefilterhus med fester rett på m52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...