Riefarn Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Selger ett komplett Rotrex kompressorkit tilpasset M50 motorer. Kittet er nå gått totalt 18000km, er i bra stand, og BRA kvalitet!!! Kjøpte det her for 2 år siden for 17000.- Ble montert i fjor sommer og har kjørt under 1000km med dette kittet. Har i ettertid kostet på 4500 kr i ny oljekjøler, catchtank, slanger, filter og olje (alt fra Rotrex og tilpasset dette kittet!) Kompressoren skal lade 0,4-0,5 bar. Monteres også MF2 tilegssprut med 2 ekstra dyser. Dette følger med: Kompressor Festebrakett M50 Oljekjøler Slanger + filter Catchtank 1 liter NY olje (denne er dyr) MF2 tillegssprut med 2 ekstra dyser og ledningsnett Ny viftereim Intercooler og rør Silikonskjøter og bend Slangeklemmer Er det noen som har tekniske spørsmål ang. kompressor osv er ikke jeg riktig mann å spørre!!! bilder av selve kompressor kommer! Pris: 15000.-
M-Tim Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Noen som har noen ide om dette kan fås til å passe på m20b25? Det hadde vært morsomt..
Azeton Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Noen som har noen ide om dette kan fås til å passe på m20b25? Det hadde vært morsomt.. Det lar seg gjøre.. sett der den blir montert der AC-pumpa egentli skal være. Har tenkt litt på den tanken selv! Fant ut at ESS-pressa var litt for stor til og passe godt i den der. så skal selge den og få tak sånn liten søt rotrex
SofaKingFresh Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Hvordan ville dette blitt på en M50B25? Er det mye jobb å sette sammen og greier for en som ikke har ALTFOR godt peil?
bmwm535i Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 det er vel en c30 -74 samme som jeg har til min m50b25hvis reimhjulet ditt er 85 mm så lader den 0,5 til 0,6 bar perfekt for orginal motor
Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 hvordan blir denne på en m52b20\23 lest flere plasser at man ikke skal sette m50 sett på m52, men aldri funnet ut hvorfor, motorene er jo helt like
bmwm535i Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 svarer jeg er vist en ekstra ventil som må settes på m52 motoren etter det jeg har skjønt, og festebraketten til kompressoren er ikke lik. ventilen er å få kjøpt løs. . . bare så synn at det ikke er noen i norge som driver med disse settene lenger . har handlet alt fra www.ccr-racing.dkder finner du det meste av info.eller ring til de og snakk med christian.
Riefarn Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 det er vel en c30 -74 samme som jeg har til min m50b25hvis reimhjulet ditt er 85 mm så lader den 0,5 til 0,6 bar perfekt for orginal motor stemmer
Riefarn Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Hvordan ville dette blitt på en M50B25? Er det mye jobb å sette sammen og greier for en som ikke har ALTFOR godt peil? Jeg hadde aldri skrudd motor når jeg monterte på min, og fikk det da til, så er ikke vanskelig nei..
olechr Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Bare for nysjerrighet, med dette kittet for 15k kan du dra ut ca 280+-hk av en m50b25 uten noen ekstra modifikasjoner? Og dette holder?
thomas_ja Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Litt ot men åssen ventil er det det er snakk om?
erikj Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Hei, spør jeg ogå , kan jeg bruke dette på min 520 ?`98 modell. og hvor mye kan jeg ta ut uten å ødelegge noe, event hva annet skal jeg bytte
Dirty Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Litt ot men åssen ventil er det det er snakk om? eneste ventilen jeg vet som ikkefinnes på m50, er vel den trykkventilen i toppen. festebrankettene er vel like? vis ikke kan man montere m50 oljefilterhus med fester rett på m52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå