Ond Racing Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Hei, Har dørtrekk liggende foran og bak med sveiv som selges for kr 1200.
Ond Racing Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 De har ligget oppå ei hylle nedpå verkstedet mitt siden i vinter så jeg skal dobbelt sjekke de i kveld men mener å huske at de er veldig bra ja. Er "skinn" om man kan kalle det for det
Kristov Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 De har ligget oppå ei hylle nedpå verkstedet mitt siden i vinter så jeg skal dobbelt sjekke de i kveld men mener å huske at de er veldig bra ja.Er "skinn" om man kan kalle det for det Gjør det.
Ond Racing Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Hva menes med "skinn"? Er ikke ekte skinn men mere sky lignende materiale.
Kristov Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Hva ble status? Veldig vanlig at disse løsner fra pappen og da blir det sånne bobler i skinnet der det er festet til dørsida.
Ond Racing Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Fikk sjekka de i kveld å de ser veldig bra ut, kan ikke se at trekket har løsna noen plasser i det hele tatt. Er ganske nærme til 100% men tar et lite forbehold til jeg får saumfart de skikkelig, ihvertfall ikke rift eller noe hull i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå