Snusfenrik Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Godt jobbet! Kjenner jeg ble litt irritert på holdningen hun programlederen fremviste... ...og jeg synes de to fedrene overdriver litt! Bodde selv ikke så langt unna en hovedvei og en motorvei før i Houston. Hørte stadig ungdommer som var ute og kjørte fort, herjet og styrte på sent på kveld, men lot meg ikke provosere sånn av den grunn! Hundre ganger bedre at det skjer på et litt skjermet område kontra midt i trafikken!
PK Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Syns også det er verdt å merke seg at politimannen som ble intervjuet deler vårt syns på å i stand et alternativt og lovlig tilbud til oss bil interesserte.
Jay-O Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Syns også det er verdt å merke seg at politimannen som ble intervjuet deler vårt syns på å i stand et alternativt og lovlig tilbud til oss bil interesserte. Ja, hadde en uformell samtale med han hvor vi diskuterte hvor mye og hvem vi bør legge press på for å få til noe sammen. Han er en fin fyr som forstår oss og vil hjelpe.
PK Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Syns også det er verdt å merke seg at politimannen som ble intervjuet deler vårt syns på å i stand et alternativt og lovlig tilbud til oss bil interesserte. Ja, hadde en uformell samtale med han hvor vi diskuterte hvor mye og hvem vi bør legge press på for å få til noe sammen. Han er en fin fyr som forstår oss og vil hjelpe. Godt det finnes noen fornuftige i det offentlige
Jay-O Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Godt jobbet! Kjenner jeg ble litt irritert på holdningen hun programlederen fremviste... Ja, ble først litt satt ut, også fordi hun stirrer noe helt utrolig. Men men, det er over. Er flinkere med penn enn kjeften. Holder på med noe for Aftenbladet. Er det noe jeg burde nevne som jeg ikke har gjort enda?
MPålwer Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Så er det bare for deg å fortsette med resten av landet.
Jay-O Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 dette fixa du bra JAY-O ...Petter Takk takk Petter. Til alle sammen, takk takk. Er mye kjekkere å stå for en sak når andre deler samme mening.
SofaKingFresh Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Håper de får til et anlegg der, i Rogaland ;D Er ikke lenge til den her i Skien er ferdig heller. Drifte-banen skulle visst være ferdig til høsten, sånn at de kunne få inn noen penger til resten av anlegget! Håper på noe samme der, for dere litt lenger vekk enn Telemark. Bra du tok opp saken, Jay-O Ikke mange som stiller opp til intervju, og alt sånn som du gjorde!
PK Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Kan for øvrig føye til at en bekjent av meg har vært i kontakt med Rogalands Avis angående å prøve å få tilbakevist en del av holdningene NRK delvis fabrikerte i sin reportasje. Vi burde få lagt til slike t-skjorter som skaterne hadde på 80-tallet. Skateboarding is not a crime ------> Råning is not a crime... LOL Selv om jeg egentlig ikke liker uttrykket "råner", en råner for meg er en som henger på en bensinstasjon halve livet me den samme slitne Volvo 240'en og omtremt ti tusen wünderbaum. Jeg anser meg selv for å være en entusiast, ikke en råner. Jeg drar på såkalte rånetreff pga. det sosiale, ikke nødvendigvis børninga.
Polardego Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Kjempebra Jay-O. Men jeg er så lei av å se råtne Sierraer og gamle mercer ødelegge for bilungdommen på den måten. De gav jo akkurat det som NRK ønsket, masse burning og annen idiotkjøring. Når det fremstilles slik som det ble i den reportasjen, så får jo bare man enda flere imot ungdom som er intressert i bil og motor. Det som irriterer meg er at i alle reportasjer blir ungdom framstilt som "rånere". Rånere er blitt et skjellsord som brukes bevisst av media for å svekke oss. Jeg er da for faen ingen råner, jeg er BILENTUSIAST og det er en liten forskjell synes jeg. Det virker som om media konsekvent luker ut de bilene som ser mest jalla ut, og de mest harry folkene. Så ikke EN ryddig bil i den reportasjen. Jeg er HELT enig i at Politi og Biltilsyn luker ut disse jalla-bilene med kappa fjærer og neonlys, enkelte er jo direkte livsfarlige. Det må komme igang en dialog der Biltilsynet legger ting litt mer til rette for ungdommen som vil oppgradere bilen sin. Ikke sånn som nå at det bedrives en heksejakt på oss. Men da må jo folk skjønne at om man herjer slik som på dette for å "imponere" NRK så ødelegger de både for seg selv og oss andre. Jay-O, jeg tror du er en kar som kan få til noe slikt som dette. Det burde dannes grupper over hele landet som hele tiden jobbet med å få en dialog med Biltilsyn og Politi. Det finnes lokallag både i BMW-klubben, VACN, Opel Motorsport klubb etc etc over hele landet. Hva med å ha et møte alle sammen uavhengig av bilmerker for bilentusiaster slik at det går an å få til en ordning på dette. Noe må gjøres for det er forsent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå