muskla Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 dersom man monterer stivere stabstag bak, vil man få en mer overstyrt bil?? er det fler ting man kan gjøre for å få mer overstyring??
MGR Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 dersom man monterer stivere stabstag bak, vil man få en mer overstyrt bil??er det fler ting man kan gjøre for å få mer overstyring?? ja.
P.O.M. Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 dersom man monterer stivere stabstag bak, vil man få en mer overstyrt bil??er det fler ting man kan gjøre for å få mer overstyring?? Noe av det billigste og kanskje det beste er å kjøpe disse delrin ringene til å legge under "subframe" foringene. Min E34 ble så overstyrt at jeg tok de av etter kort tid. Se: http://www.racingking.ca/product_info.php?products_id=57&osCsid=b6b64b6fa6a5ff7022c88912e08a9d2c
muskla Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 hey, kult. dette var nytt for meg. bilen ble mye stivere med disse eller??
P.O.M. Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 hey, kult. dette var nytt for meg. bilen ble mye stivere med disse eller?? Ja, bilen ble mye stivere bak synes jeg. Det ble mindre krengning og den ble generelt stivere. Bakdelen synes jeg var at den ble litt for mye overstyrt i høye hastigheter på min E34 med ellers originalt understell. Men disse er jo billige å veldig lette å montere så det er vel bare å prøve for de som vil ha en stivere mer overstyrt bil.
muskla Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 okey, må nesten prøve denne takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå