larsjorgen Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Napping og merkelig brumming...Help...!! Jeg har en BMW 520, e34 touring med automat. Av og til begynner den å brumme som jeg skulle hatt en V8er og får mye mindre drivkraft. Dette varer i 10-20 sek før den plutselig blir helt normal igjen. Når det skjer, skjer det som oftest når jeg starter bilen men kan også skje mens jeg kjører. Den har også begynt å "nappe" litt når jeg kjører. Har noen erfaring eller noe tips med dette?? mvh Lars Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Vil tippe defekt LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsjorgen Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 hmm...hva er LMM? Sorry, har ikke så veldig greie på bil:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 LMM = Luftmengde/masse-måler.. Ligger ca 15-30cm fra innsuget, ved filteret, som regel. Også en stor gummibelg i nærheten av denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå