R Andersen Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Men hvis det er godkjent chassibytte så betaler man vel forsikring som en m3? Ja, hvis du vil ha igjen for en M3 ved en skade/tyveri, så må du gjøre det. Forsikrer du den som f.eks. en 320, så får du igjen for en 320 ved skade..
LarsFromasj Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Har nå bud på 115.000,- som står foreløpig. Bilen selges mest sansynlig så fort som mulig. Tror jeg har fått svart på de fleste spørsmål på PM nå, hvis ikke, skrik ut! Ta kontakt ved nærmere interesse!
børge Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 syns æ huske æ satt på den på gatebil i kristiansand for non år siden... full rattutslag på 3de bortover... va frisk i den tia værtfall...=)
LarsFromasj Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Denne bilen vurderes fortsatt solgt. Suget etter ny og kjørbar grombil er stort for tiden og for mange prosjekter stående gnager både på tiden og lommeboka, desverre Det som er gjort fra sist gang er at gulvet er ferdig rustsveiset, grunnet og lakkert. Ledningsnett er montert, strekt opp rundt i bilen og merket så det skal være lettere å koble opp. Det er altså dags for å begynne å montere dashbord og annet utstyr. Gammelt bilde, det er ryddet opp i kaoset...
325demon Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 er det mulighet for å komme å se på den til helgen? bor 10 min unna, men er offshore ut denne uka. greit å få sett nøyaktig hva som må gjøres.
Riviera Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Har sendt deg en PM, tar du kontakt? jeg treffes på tlf 90862802
LarsFromasj Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Hei! Beklager sene svar alle sammen! Har hatt alt annet å tenke på i det siste, samt mye jobbing, så det har blitt lite tid til bil. Bilen er til salgs, skal bort! Prisantydning er kr. 135.000,- som den står. Det som gjenstår er stort sett elektrisk, men dette er godt påbegynt (Dashbord er montert, påbegynt oppkobling av instrumenter, knapper etc. Ledningsnett er strekt rundt hele bilen og under, koblet opp i bagasjerom ++). Det er ingenting i veien for at denne er startklar i løpet av kort tid. Se annonse for kontaktinfo: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
Anbefalte innlegg