Gå til innhold

S; '99 E46 320Ci *Automote* SOLGT!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En god blanding kanskje? :)

Hehe, nei gudene vet.. Mange som sier at det er rart denne ikke er solgt til den og den prisen, men er vel ikke marked for sånn type bil om dagen, enkelt og greit.. Gått ned 70K i pris fra det jeg kunne leve med og tape på bilen nå så..

Men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske utrolig.

Her slipper man ENORMT mye arbeid og påkost for å komme i nærheten av noe tilsvarende!

Edit: ..og for å den litt mer "tidsriktig" er det igrunn bare småting som må gjøres.

No offence, Anders. Du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: ..og for å den litt mer "tidsriktig" er det igrunn bare småting som må gjøres.

No offence, Anders. Du skjønner hva jeg mener :)

Non taken ;)

Er heeelt enig! Skulle jeg fortsatt ha beholdt den, så hadde det sittet M3 bakfanger med karbon diffusor og quad eksos på den nå, nye felger, og muligens Vorsteiner panser..

Men som nevnt før, kostet på denne alt for mye, så får bli opp til neste eier :)

Eller om han bruker penger på og bygge motor, fikk jo pris på 170K for jobben hos SS som inkluderte; Forsterking av kaross bak, komplett drivlinje og motor fra nyere enn 2002 og med kmstand under 100.000km, frakt og godkjenning hos Dekra i Tyskland, altså alt ferdig og godkjent i vognkort..

Så et enkelt mattestykke på 200K + 179K = 379K og en jævla RÅ bil til en relativt billig penge! Hadde blitt one of a kind ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Da kjøres bilen inn i garasjen denne helgen.

Rart ikke denne blir solgt til den prisen ;S

Når jeg la ut min for salg for ca 2uker siden, så var den solgt 6timer etter at jeg la ut finn.no annonsen.

Det var e46 coupe`n som er i linken i signaturen min.. 150 fikk jeg for den...

Og denne bilen er nok kostet på mer enn 50laken, derav... en fin bil, til en bra pris for den som er ute etter noe som ikke er likt alle andre ;D

Lykke til med salget ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...