muskla Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 er det noen her som vet om noen trafikkstasjoner som yter god service?? har planer om å bygge om en bil og som de fleste vet så finnes det trafikkstasjoner som er strengere enn andre.. hadde vært morsomt om folk hadde satt opp en liste over anbefalte og ikke anbefalte
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 så god service i dine øyne er at hvis du får bilen godkjent, gjør biltilsynet en bra jobb? dummeste jeg har hørt!
muskla Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 okey, takk flere som er greie å ha med å gjøre??
muskla Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 så god service i dine øyne er at hvis du får bilen godkjent, gjør biltilsynet en bra jobb? dummeste jeg har hørt! unødvendig
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 så god service i dine øyne er at hvis du får bilen godkjent, gjør biltilsynet en bra jobb? dummeste jeg har hørt! unødvendig fordi?
muskla Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 fordi dette var ikke et svar på spørsmålet mitt
Hoem Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Trafikkstasjonen i kristiansund vil jeg si at de ter 2 av 3 stykker som er fornuftige og som man faktisk kan prate med.
Marius_e30 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Er det ikke sånn at man må bruke det BT som er nermest hjemadressen? Det fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg leverte min søknad
336mik Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Er det ikke sånn at man må bruke det BT som er nermest hjemadressen?Det fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg leverte min søknad Dette er ikke tilfelle.Dustår fritt til å velge hvilken trafikkstasjon du vil bruke selv,med mindre det har kommet et nytt reglement nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå