635csi Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Har i mange år brukt JBL T595 (Decade/Limited) både direkte i hatthylle og med kasse. Men det er en ting jeg ikke har prøvd, og det er å klippe over forbindelsen mellom selve basselementet og resten av komponentene. Det står i bruksanvisningen at man kan gjøre dette for å bruke delefilter, evt. bruke low-pass fra forsterkeren på basselementene og hi-pass på resten. Jeg har aldri prøvd dette fordi jeg stort sett har vært fornøyd med lydbildet uten å dele fra bassen, men jeg lurer altså på om det er mere å gå på dersom man gjør dette. Må i såfall i den forbindelse gå over fra 2-kanal til 4-kanals forsterker, så derfor spør jeg for å få vite om det er noe å vinne med tanke på lydbildet. Derfor: noen som prøvd, og har erfaringer å dele om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Ingen som har prøvd dette, eller har noen formening om saken altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå