Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som ikke skulle skje med denne bilen, skjedde altså i går.

Bilen var nettopp kommet hjem fra mapping. Jeg kjørte meg en tur hvor alt gikk bra. Deretter skulle fattern ut å prøve, og da gikk det veldig galt.

Det ble et hjul utenfor veibanen, deretter kontra på kontra helt til det gikk sidelengs inn i et skilt, og inn i en hage.

Utrolig kjipt da jeg har jobba med denne bilen i hele vinter, og til nå. Så fikk jeg bare kjørt den toppen 5km.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4483464.ece

Før:

hfahldtc5kwlrsu1vz57.jpg

Etter:

a4mf1lbehcasgv5v76wv.jpg

zj4qo5jhiogzzmt1qvs0.jpg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Huff, føler med deg her.. sånn får man vondt i magen av.

Har noen nyrer og litt småtteri du kan få av meg om du trenger.

Kanskje noen andre her inne har noe å donere som de ikke trenger selv? : )

Skrevet

Kondolerer! Utrloig trist å høre.

Tror nok det billigste er å kjøpe ny E36. Jeg hadde lignende skader på min bil og det ble rådyrt. Kom på 140.000kr etter møte med et rådyr.

Skrevet

Tror jeg velger å ikke ta noe på forsikring.

Mtp det jeg har gjort med bilen får jeg ta konsekvensene. Det er en sjangse jeg har tatt selv. Jeg er takknemmelig for at ingen personer ble skadet, for det kunne fort gått veldig galt.

I tillegg kan den vel fort bli kondemnert?

Skrevet
Tror jeg velger å ikke ta noe på forsikring.

Når jeg gjør det jeg gjør med bilen får jeg ta konsekvensene.

Forsikringsselskapet er vel ikke informert om modifikasjonene med bilen, og bilen er vel heller ikke godkjent med turbo og effektøkning?

Da er det i tilfelle helt molbo å forsøke å få noe igjen på forsikringa. Det vil vel faktisk grense til forsikringssvindel, pluss at du har kjørt med ulovlig bil...

Skrevet

Jeg vet om folk som har fått igjen selv om bilen har stor effektøkning, men det er ikke interessant i mitt tilfelle.

Vil ikke være med på noe forsikringssvindel.

Jeg visste godt hva som ville skje om jeg var uheldig å kræsjet med den bilen. Det er bare så surt at det måtte skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...