aeven Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Heisann, har lett og søkt en god del om vasking av green filter eller åpne filter generelt, men finner ingen metode "alle" bruker. Vet jo at rensekit er anbefalt, men tenkte å høre om noen hadde erfaring med å vaske det på andre måter? Evt. med zalo og da hvordan dere gjør dette for et godt resultat? Har prøvd en oppskrift jeg leste ang. zalo oppløsning, men filteret har fortsatt veldig mye smuss i seg (mye svart smuss i filteret). Noe jeg har gjort feil eller noen som har tips? Mvh Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Er vel diesel-metoden som går igjen her inne vil jeg tro. Dieselbad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Hvordan vil det være å bruke parafin? Hvordan fremgangsmåte med diesel vil man få ett bra resultat? Hvis noen har mulighet til å skrive dette! mvh Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå