snurresprett Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Foring diff, fremmkant i travers (Ny) x2 - 50 Org el speil, speilhus lakert 181 diam svart, 1 speilglass har matt flekk (kan skiftest viss intresse) - 500,- Lange hjulbolter (Nye), kan måles ved intresse. Men tror de er 10mm lengre Tomgangsregulator m52 (328 mener eg) 300,- Div orginale høgtalere Orginale seter e36, farge grå. Fine fremmstoler, baksete har et lite sigarettglo hull - 1500/bud En venstre baklykt FK 300,- Har også 10x orginale 15" alu hjul, alle er runde og noen er vel litt kantsår, men bør vær et sett fine. Må hentes. Er fra sedan de delene det har noe å si for, store å vanskelige ting å sende må hentes.
Simen! Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Regner med jeg tar det ettermonterings settet av tåke lys! Mer info om det?? Send PM
snurresprett Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Du har ikke dørtrekk fremme? Hei, skal undersøke hvilken stand de er i, hugser det var mørke brun vinyl og grått stoff men må sjekke at det er hele og fine. Edit: såg du har coupe, er sedan de eg har
snurresprett Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Fint om du hadde noen bilder evt. Den er grei =) Var og leta de frem, men de var ikke helt ok. Ene var midtdelen løs på, så må limes fast igjen, og andre hadde en liten sprekk på baksiden slik at vinylen hadde fått "rynker". Så er ikke noe eg vil selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå