eirikoo Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Halla folket! Jeg her en E39 M5, har ikke hatt den så mange ukene. Er min første BMW, selv om jeg har kjørt endel BMW før. Det jeg lurer på er hvem som kan fjerne toppfartssperra for meg på en trygg og grei måte? Skal til Nürburgring igjen snart, og er greit å kunne kjøre fortere enn 250. Er ikke interessert i å chippe bilen, jeg har lyst til å beholde de marginene BMW har lagt inn i sitt mapp mtp oktantall osv. Så det er kun sperra jeg vil ha vekk. Noen ideer? (Det er kanskje noen av dere jeg har snakket med før, jeg har vært i 'miljøet' en lang stund, men da stort sett med japanske biler.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 mulig www.esstuning.no kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 mulig www.esstuning.no kan hjelpe deg Takker! Var innom der og tittet, men det ser ut som om de kun har chip som inneholder fjerning av sperra. Er i utgangspunktet ikke sikker på om jeg har lyst til å chippe den, da det ikke er så veldig mye å hente egentlig. Da er det mere fristende å kjøpe kompressor. Men det ligger frem i tid i så tilfelle.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 tror det holder med å sende inn ECU`en eller stikke innom de, så fikser de det uten å bytte noen chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 tror det holder med å sende inn ECU`en eller stikke innom de, så fikser de det uten å bytte noen chip. Du hadde helt rett. Takker! Jeg kan bare stikke innom, så endrer de kun den parameteren i motorstyring, og lar resten være om jeg ønsker det. Da får jeg nesten se om jeg rekker det før ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå