Magnus eriksen Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Om de passer rett på 94 316 coupe så gir jeg deg et bud på 2000kr + frakt!
glenn.G Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Om de passer rett på 94 316 coupe så gir jeg deg et bud på 2000kr + frakt! tror ikke de passer på din. hadde du hatt 318is så hadde de nok passet
Magnus eriksen Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 hva er forskjellen? stiv og uavhenget bakaksling? har akkuratt fått inn bilen på verksted mitt så har ikke sett så mye på det enda,men passer det foran og eventuelt dempere bak? kan bruke 40mm fjører fra vectra a hvertfall bak.
glenn.G Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 hva er forskjellen? stiv og uavhenget bakaksling? har akkuratt fått inn bilen på verksted mitt så har ikke sett så mye på det enda,men passer det foran og eventuelt dempere bak? kan bruke 40mm fjører fra vectra a hvertfall bak. skal ta å sjekke det opp i dag jeg
glenn.G Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 hva er forskjellen? stiv og uavhenget bakaksling? har akkuratt fått inn bilen på verksted mitt så har ikke sett så mye på det enda,men passer det foran og eventuelt dempere bak? kan bruke 40mm fjører fra vectra a hvertfall bak. har snakket med gs nå og de sa de skulle passe på din. eneste som kunne være forskjell var innfesting til topplageret
Magnus eriksen Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 hadde vært fint om du kunne ha funnet ut om det passer for sikkert, eller om jeg må modifisere! sette på topplager fra 318is f.eks.
glenn.G Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 hadde vært fint om du kunne ha funnet ut om det passer for sikkert, eller om jeg må modifisere! sette på topplager fra 318is f.eks. det var lageret som kunne være forskjell sa han. så kan sikkert bruke lageret fra din hvis det ikke er likt
Magnus eriksen Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 da hører jeg fra deg! men ikke drøy så lenge. er et komplett sett? høyde og stivhetsregulering foran og bak?
glenn.G Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 da hører jeg fra deg! men ikke drøy så lenge. er et komplett sett? høyde og stivhetsregulering foran og bak? ja er komplett
Magnus eriksen Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Da vant jeg budrunden da! går det for 2k + frakt så send det til Magnus Eriksen Sørbyvegen 3 1739 Borgenhaugen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå