RobertN Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Hei sliter med ustabil tomgang da bilen hopper opp og ned på turtallet. I tilleg kan den fuske litt ved gass pådrag fra ca. 2500 til 3000rpm men det siste kun når den er kald. Så kommer litt av greia begge problemene forsvinner når jeg kopler ut lmm'n vil det si at jeg bare må hive den og kjøpe ny eller kan den reddes?
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 prøv å koble fra luftfilterboksen slik at du ser inn i LMM. Start motoren og rus den litt over 3000 rpm i ca 10 sekunder. Slå av motoren og se inn i LMM med en gang motoren stopper. Ca 4 sekunder etter at den er stoppet skal det gløde opp inni der i et sekund ca. Hvis det gjør det er nok LMM i orden.
Olelink Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Selv om tråden gløder kan lmm oppgi feil verdier f.eks. om tråden er skadet. Om man skal sjekke lmm bør man nok i tillegg måle signalet ut av lmm
RobertN Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 javel da kan jeg jo sjekke det hvertfall da Håper den ikke gløder da
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Håper den ikke gløder da Hvis den ikke gløder er den jo garantert ødelagt. hvis den gløder er den sannsynligvis i orden. Det står det hvertfall i Bentley manualen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå