djscream Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ett bra sensor systert alarm system til bil ønsket kjøpt, helst nytt om noen har liggende, om ikke kjøper jeg nytt på bilstero eksperten i skien.. sjekker bare ut her først om noen tilfeldig har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Har ny gsm alarm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 hvordan fungerer den, noe info ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg har helt ny DEFA alarm. Defa Autosecurity 821X-G 1500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hvordan fungerer den, noe info ? Du putter et sim kort i alarmen. Så kan du bruke telefon/mobil til å låse opp og igjen, samt aktivere/deaktivere alarmen. Kan også koble til fjernstart på bilen om du vil. Har ekstra boks til det. Denne har også en handsfree funksjon. Du kobler til høytaler og mikrofon (medfølger), eller kobler til stereo i bilen. Så kan du ringe fra alarmen til andre telefoner/mobiler. Du kan også motta samtaler. Vibreringssensor Startsperre Kan stoppe bilen med telefon / fjernkontroll 2stk fjernkontroller 1stk telefon-tastatur (for å taste tlf nr) Det jeg kommer på i farta.., har lik alarm i min bil. Så kom gjerne å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå