Gjest atlis Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 god dan Jeg starta bilen, kjørte helt hjem. Slo av bilen, gikk inn og henta jakka. Gikk ut så ville ikke bilen starte. Starteren er det ikke liv i. Har bytta starter. Den er det heller ikke liv i. HVA FAEN. Hører ikke ett klikk fra starteren. Har dunka på relee'a Og startern. gått over ledninger. Osv. Men det skjedde helt plutselig. Og jeg vet at starteren fungerer. Og jeg tok multimeteret og målte strømmen inn til starteren. Og den fikk strøm ! NOEN SOM HAR PEILING PÅ HVA I HELVETTE DETTE ER ? Må komme meg på jobb i morra ! Takk skal dere ha for svar !=) Atle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlax Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hjernen kan ha kortsluttet ? :/ sjekk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Starteren skal ha direkte strøm ett sted, så er det to mindre tilkoblinger på den også. Ene skal ha jord, og det andre "styrestrøm". Ved å sette strøm her, skal starteren bruke direkte strømmen og svive rundt.. Har du strøm begge steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå