Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er på jakt etter en bmw .. som jeg kan bruke fram et år fram .. skal pusse opp den bmwn jeg har nå og litt annet.. så da trenger jeg en bil og bruke til den bmwn er klar ..og skal oxo pusse op den bilen jeg kjøper nå oxo . når den andre blir ferdig.

så den må være kjør bar og eu ok fra nå a til vårn eller noe.

samma om det er rust på den bare det ikke er farlig rust .. samma og det er bluker her og der ...

vis du har en bmw til salgs til bilig penger så si i fra da .. helst ikke alt for langt og kjøre fra råholt/oslo. kan kjøre 3 timer eller noe ..

høyeste jeg streker meg med penger er15000kr..

mvh ole bergerud

Skrevet

Hei! Jeg minner om at man er straks mer behjelpelig dersom man opplever den som ønsker hjelp som seriøs. 2-3 skrivefeil pr setning, gjør nok desverre ting vanskeligere for deg. Jeg har full forståelse for at du kanskje har dysleksi eller noe slikt, men stor bokstav etter punktum, og fullstendige setninger syns jeg ikke er så mye å be om til å begynne med. (Jeg vet at jeg glemmer meg innimellom jeg også, takk skal du ha:))

Ellers tror jeg ikke det er så mange som selger bilen sin billig til en dem ikke kjenner, uten å ha noen slags form for budrunde eller tilsvarende først.

Jeg vil også anbefale å søke på finn eller autodb. Jeg tror også at du må bruke litt mer enn 15 000 for å finne en bmw i eu godkjent stand, og uten større feil/mangler.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...