kenneth1986 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Rutedelen av bakluka mi legger seg ikke skikkelig nedpå, så den tetter ikke helt mot pakningen på ene sida. Hengselen er veldig treg på denne (venstre) siden ift andre siden. Huket av demperen, men det var ikke den som var problemet. Mistenker derfor at det kan være hengselen. Noen sett\hørt om lignende? Takker for svar
hauken Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Kan være hengselen,skiftet nett på min,kostbar sak....
kenneth1986 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Spørs om det ikke må være det ja. Knapp 1000 lapp ser jeg den koster. Får skru løst og se hva som skjer inni der.
hauken Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Spørs om det ikke må være det ja. Knapp 1000 lapp ser jeg den koster. Får skru løst og se hva som skjer inni der.Bavaria skulle ha nesten 9 tusen for jobben,slapp unna med de halve hos et karroseriverksted...
kenneth1986 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Å jaggu meg, det var ikke småtteri du! Skifter hengselen selv om det er den. Plukke den ut og se på den, kan være litt liv i den enda ;P
hillmar Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Grunnen til at Bavaria tar så mye er fordi de demonterer hele luka tror jeg... Det er ikke nødvendig, men det er en del mer knot enn man skulle tro. Hadde selv samme problemet og bytta selv. Det gikk greit, men knota og styra en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå