Gå til innhold

luftfilter til e46 318i

Eklund
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en 98 e46, med 117hk. Jeg har først og fremst prøvd å få den i stand og skiftet bremser, rør, calippere og dempere. Airbagfeil er fixet. Til styling hører hvite blinklys på sidene og svarte klarglass foran. Nå skal jeg skifte ut noen rustne deler fra skroten.

Motorn er jo ikke akkurat vill av seg, men jeg er gla for det lave forbruket, ofte under 0,6 på langkjøring. Likevel skal luftfilteret uansett skiftes.

Jeg lurer på om noen vet om noen luftfiltere som kan passe og som er billige og gir litt ekstra effekt.

Dersom noen har noen andre forslag for hvordan man kan få litt mere futt i den billig, så kom gjerne med forslag. Kanskje lyddemper kan gi en eller to hester til og litt mer respons, men 200kr/ny hest er nok i meste laget. Brukt kan være av interesse.

Jeg kjøper også gjerne venstre original baklys og girkule i skinn da min er slitt. 17" eller 18" er også interessant dersom noen som har skiftet til 18, 19 eller 20 er interessert i å selge de gamle til en billig penge da jeg har 16" med multiseason dekk. Bilen er omtrent så fett en oslostudent uten formue kan klare å rulle uten at det går på helsa løs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...