Bimmerhansen Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Har et svart momo skinnratt som jeg hadde i min e36 coupe, som jeg ikke har lenger;) selger derfor rattet med nav til e36, passer muligens også e30 Rattet er meget pent og har ingen større skader. Passer biler med airbag og de uten. pris bud fra 900kr + frakt Har også en pioneer deh 3900mp spiller. den mangler kun den pyntelisten rundt, eller helt komplett og strøken. bud over 600kt + frakt Specifications Main features DEH-3900MP Max. Power Output MOSFET 50W x 4 Tuner AM/FM Plays CD-R, CD-RW, MP3, WMA, WAV Front Panel Removable Display Illumination White LCD Button Illumination Red (blue ring) Remote Control Optional Cellular Telephone Auto Muting Yes Connectivity DEH-3900MP Aux-in Front RCA Preout 1 ® Hard-wired Remote Input Yes ISO Connector ready Yes Tuner Features DEH-3900MP Radio Data System (RDS) Yes Traffic Announcement Yes Best Stations Memory (BSM) Yes Auto Alternative Frequency Search Yes Preset Channel Memory 18 Auto/Manual Frequency Search Yes PTY Search Yes CD Player Features DEH-3900MP CD-R/RW Playback Yes MP3 Yes WAV Yes Windows Media Audio (WMA) Yes CD Text Yes MP3 Text Display Yes Track Search/Scan/Repeat Yes/Yes/Yes Last Position Memory Yes Random Play Yes Audio DEH-3900MP Balance Yes Fader Yes Bass, Mid, Treble Yes Loudness Yes Source Level Adjuster (SLA) Yes BMX Yes Attenuator Yes kontakt info Ole Christian Hansen 41609092 och_89@hotmail.com
Bimmerhansen Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 500 ink frakt på spiller er notert.
Bimmerhansen Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 mye for bare ratt uten nav ?: ) hadde egentlig tenkt til å selge komplett.. men du får komme med bud..
Bimmerhansen Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 "kampen" har bydd 700 for ratt med nav bud notert,
pelle123 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Eg byr 900 kr for ratt med nav, send meg en melding viss det er ok.
gisse Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 navet ligger på post kontoret hos meg i nå, så siden ikke han har skrevet SOLGT TIL GISSE FOR 1050 INK FRAKT POST OPPDRAG,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå