fast Dog Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Bakstilling min er moden for utskiftning og lurer i den forbindelse på hva jeg kan ta. Har slitt me at baken er løs og spretter noe voldsomt.Veldig nervøs. Har fått nye støtdemper siden de gamle var helt ødelagt. Dette hjalp en god del på sprettingen, men den spretter litt enda! Antar at det er traversforingene som er synderen da. Det jeg lurer på da er om alle de 4 traversforing er klin like? Tenker at siden traversen må ned så kan jeg like godt bytte ut all slitedeler i bakstillingen. Kan noe hjelpe meg me å fylle opp handlekurven??? Er ikke sikker på hvilken deler jeg trenger bortsett fra de 4 traversforingene. Har lyst å prøve powerflex men har null ide hvilken foring jeg trenger. Har lyst å bytte mest mens traversen er nede. Gjelder forresten en E39 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 De oppe i travers, er like. Ta en titt over utvalget av powerflex på deres egne hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå