Melkvik Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Hei har noen deler å selge! Har to girkasser, en getrag kasse fra en 320 preface, en zf kasse fra en 5 serie med facelift 2.5. Har Muligens en zf kasse til 320 preface som også kan selges. Ellers har jeg noen ledningsnett, har nesten komplett ledningsnett til 2.5 preface(mangler kun følere til girkasse). Har også ledningsnett til facelift, tror dette er komplett, men har to stk disse selges samlet. Har også en servopumpe til m20 motor hvis noen trenger dette. Har 2.5 facelift hjerne som muligens skal selges. Har 1 stk føler som sitter i forkant på 2.5 facelift motor. Har også pluggledning med kam føler på, (kun på facelift 2.5). Har også mellomaksling. Har div 2.5 deler, har b.l.a ei blokk som muligens må borres, kan hende det holder med honing. Har en topp til 2.5, gåen kam på denne. Har også en så og si komplett m20b20 motor, galt med denne er att det mangler noen deler, gasspjeld, ledningsnett, pluss kam og en vippearm er ødelagt. Ca 6 stk nye vippearmer på denne motoren, og km stand 271 km. Har også 6 stk 2.5 preface stempler med råder som kan selges. Har også ett panser, av fargen hvit som det kun skal være en knøtt liten bulk på(kan knapt sees). Har også ei hvit dør som også skal være bulkfri, kun en liten rustrose på den. Har sideruter foran, og bakrute. Har også ett så og si komplett m-tech 2 interiør, kun fører stol som er ødelagt der, eller strøkent, dette blir kun vurdert solgt, spørs hvilket bud jeg får. Ellers har jeg masse smådeler, si fra Bilder kommer senere
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Kan vel egge til at det elektroniske som passer på M20B25 facelift, passer også på M20B20 facelift. Kanskje det dukket opp ett lys for noen nå.
Melkvik Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Tenker på disse følerne ja? det stemmer i såfall godt:-)
steingal Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hvor mye tenkte du å ta for facelift ledningsnett? Får jeg med datahjerne? Og det er til E30 ja?
Melkvik Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Hvor mye tenkte du å ta for facelift ledningsnett? Får jeg med datahjerne? Og det er til E30 ja? Hmm send meg ett bud på hjerne og ledningsnett på pm du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå