gkw89 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 noen som vet hvor man kan få kjøpt overgang fra stor til liten ved girkasse/mellomaksel?? hvis det finnes da... gjelder fra e30 320 mellomaksel til ZF kasse fra e39 535 eller må jeg bygge om mellomaksel'n hos GKN f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Kan du ikke bytte til liten på kassa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 det aner jeg ikke åssen man gjør, titta fort på kassa, men så ut som jeg må åpne osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Senter mutter på begge. Ser slik ut, nummer 28; http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/20671.gif Kan da dra ut flens, men pass på lageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 ikke verre nei... det skal jeg sjekke ut med en gang i morgen... takk... blir kanskje ett problem mindre på dette prosjektet... hadde ikke gjort no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Kan ikke garantere at splines i girkasse mot flens er like, både i antall og dimensjon på de girkassene, men er vel mulig å finne ut ved og snakke med produsent av girkassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 hmm, tror det er forskjellig str på de, men begge er jo fra ZF, så kan jo være håp, hvis ikke får jeg få tak i annen mellomaksel fra no annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Da er nok ZF selv, meget behjelpelige med riktige svar. mtp dimensjoner. Operasjonen i seg selv, uten å tenke på dimensjoner, er fult mulig. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 tenkte på å sveise meg en overgang fra liten til stor, men det tror jeg ikke blir no bra når jeg skal ut å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Nei, det tror ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 letteste er å kappe av flensen på mellomakselen som passer på kassa di og sveise den på e30 akselen... bruk ei hylse som passer i mellom og sveis fast så sender du den på avbalansering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå