Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld !

skal mest sannsynlig prøve meg på litt godkjenninger av bilen utover i august etter det er blitt brukt utallige timer, kroner og banneord på den :P

et problem er at lysa foran lyser litt merkelig..

parklys: venstre side lyser aldri.

høyre side lyser når det skal.

kjørelys: venstre side lyser når tenninga er på, bilen er i gang, og når lys-

knotten står i "park".

høyre side lyser når bilen er på og når lys-knotten står i "park"..

fjernlys fungerer som de skal..

for meg kan det se ut som venstre kjørelys har ledningene til parklyset, uten at jeg vet det sikkert.. og høyre kjørelys virker som er kobla på sikring/relè som gir strøm når bilen går..

noen som har noen formening ? er også ute etter en som kan fikse problemet mot noen gronkere..

Skrevet

Enkelt og bytte "lysbryteren" som er en gjenganger ved feil på lys. Nå vet ikke jeg hvor mye du har klippet og limt i ledningsnettet til lyktene. men er det urørt, så skal normalt disse symptomene tyde på en defekt bryter.

Skrevet
Enkelt og bytte "lysbryteren" som er en gjenganger ved feil på lys. Nå vet ikke jeg hvor mye du har klippet og limt i ledningsnettet til lyktene. men er det urørt, så skal normalt disse symptomene tyde på en defekt bryter.

jeg har faktisk ikke rørt noe som har med lys, men er en tidligere eier som har drevet på .. sett en del på koblingsskjema, men finner ikke engang ledningene som skal være der :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...