OverKill Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Motoren er en facelift, altså '88 model som har kat. stempler. Er det nødvendig å frese/dreie ned stempler eller kan de lades på som de er. Har planer om å lade mellom 0,8 og 1,2 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 går fint, men du "må" ha sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 går fint, men du "må" ha sprut Turbo-chip er uaktuelt altså? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 neida, men da må det være tatt høyde for orginal komp. fekzen her inne skreddesyr sikkert chip etter komp, dyser, ladetrykk etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 neida, men da må det være tatt høyde for orginal komp. fekzen her inne skreddesyr sikkert chip etter komp, dyser, ladetrykk etc Vet du hva han tar for det en chip a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå