Jimxd Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Kjøpte en BMW 325i for circka 6 måneder siden. Har ikke vært så aktiv på forumet selv om jeg har hatt andre bmwer det siste året men tenkte jeg kunne starte med denne KM Stand: 247.628 Utstyr: *El vinduer x4 *El takluke *Sort skinn med varme i forstoler *ABS *Original alarm Ting som er gjort så langt: *M3 front og bakfanger *M3 Speil *Ny grill + nyrer *Panser emblem + bagasje *Eu skilter *Racing ratt+ nav (Momo) *Angel eyes , oneblock *Lyktesenkere *List på venstre fører side *Høytalere + bass *Kjørecomputer(stor) *Nye frontskjermer, begge sider *Nye sommer felger *Nye vinterfelger( kjøpt 04.12.09) *Nytt oljelokk + o ring *Nytt plastdeksel i motorrom + diverse *Nye sota grøftely *Ny frontrute *Ny girkule (Ac Schnitzer med lys) *Nytt håndbrekk(Ac Schnitzer) *Strobekit *Full rustbehandling *GS Performance reimhjulsett *Ny viftereim *Shortshift *K&N Innsatsfilter *Fjærbenstag forran og bak! *Bilstein B10 senkesett( 60/40 senk) *GS Performance støtdemperlager bak og forran *325 komplett understell Ikke gjort enda *Chip *Grenrør *K-Sport bremsekalyptere + skiver *Sota ruter *Lakkering av hele bilen *Lettet svinghjul *Racing clutch *Turbo + sprut + smidd innmat + alt som trengs! Anlegg: Slik så anlegget ut før. Nå har jeg fjernet alt fordi jeg syns rett og slett det tok for mye plass. Jeg trenger plassen til fjærbeinstagen og vil ha litt plass til å stappe ting i Nå er planene mine litt endret. Jeg har tenkt å kjøre denne stilen her: Tenkt å kjøre 1000 RMSen fra pioneer. SYK bass. Og en ganske kraftig forsterker samt skaffe meg ett gelebatteri. Tenkte også å putte bassen i midten og gjemme alt. Legge en grill over bassen slik at jeg ikke ødelegger noe når jeg slenger ting inni Interiør: Det er helt sort skinn forran og bak i hele bilen. Med setevarmere. Noe jeg kommer til å skifte etter vært fordi jeg er ikke så fan av skinn. Det er fint. Men jeg sklir rett og slett for mye. Eksteriør: Som dere ser på lista er det en del som er gjort på eksteriøret også. Men jeg skal ikke ha noe mer enn det jeg har nå. Er veldig opptatt av at den ikke er for stylet. Heller at den er steike fin og går godt som bare faen. Understell: Er bare originalt 320 Understell, som skal skiftes til 325. Felger som fulgte med var bare noen standard Dotz 17"
Jimxd Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 03.12.09 Oppdatering! Noe som var utrolig digg. Godt å bli kvitt det slitte gamle rattet 2 nye viskearmer (de jeg hadde var rustet på tuppene Nytt oljelokk + o-ring + oljefilter Oljefilterlokket var sprayet med noe dritt som hadde fått en sånn ekkel gullfarge som jeg syns så helt forferdelig ut. 2 Nye blinklys Z3 look med sotet glass 4 Nye 18 tommers shariff felger Fått meg angel eyes, sort oneblock. Utrolig mye kulere Nytt deksel helt forran med grillen. Det hadde også fått litt sånn gullfarge og så bare slitt ut. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/27327.gif - nr 1 der Annlegg har jeg fått følgende: 6x9: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 15 cm: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Oppdaterer med noen kulere bilder jeg Etter full lakkering + en GT leppe+ soting så tror jeg at jeg er ferdig utvending ihvertfall Bilen skal også på en full service om en ukes tid. Fikse alt som er galt. Er ikke noe som er galt, men jeg har bedd de sjekke absolut alt
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Pen bil det der ja Hjalp utrolig mye med M-fangere,nye lykter og grill/nyrer ihvertfall Sleng ut masse bilder etterhvert som du oppdaterer bilen
Jimxd Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Hehe takk for det. Mange som har lik bil men jeg skal nok få den MYYE finere enn det jeg har der Det som inspirerer meg er denne bilen : Så min skal se noe slik ut når jeg er ferdig
Soilborn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ser ut som en grei bil dette! Lite tips fra meg er å holde den clean Merket du noe forskjell med reimhjulene fra GS-Performance?
Jimxd Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Ja jeg skal holde den clean Om jeg merket forskjell. Ja jeg vil si jeg gjorde det. Jeg følte den kom fortere opp i turtal. Kan bare være meg som ser feil men responsen er litt bedre uten tvil
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Var stilig den blå du har som inspirasjon da. men du må ikke finne på å sveise bad-look panser. det ser så Automote ut. Og de har brukt opp den looken for lenge siden
Jimxd Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Hehe nei det skal jeg ikke gjøre. Skal ikke endre form på noe som helst måte på karroseriet. Men tenker bare på overal glans og hvor fin den var Vurderer om jeg skal ha vinge eller om det blir "for mye". Hva syns dere?
Jimxd Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Da har jeg skrudd veldig mye på bilen i det siste. Har brukt helga på å montere senkesettet fra Bilstein. Skiftet ut forstillinga og nye bremser og slikt til originalt 325 forstilling. Da jeg skiftet alt dette så begynte jaggu meg ABSen og fungere. Det har den ikke gjort før Så det var jo topp. Har også fått meg nytt dashbord. Tatt av en 96 modell. Mye finere finish på dette dashbordet + at det ser så utrolig mye finere ut. Og har mulighet til å legge inn airbag. Noe jeg skal gjøre slik at kjerringa føler seg litt tryggere Byttet alt av midtkonsoll og alt slik at det matchet så ikke det gamle hadde litt grovere finish. Med det samme så ble jeg kvitt mitt interiør. Kjøpte meg sort alcantara sportstoler også. Har ett bilde her men er ikke fra min men de er helt identiske Utrolig mye mer kjøreglede med bilen med dette nye interiøret og nytt understell. Er som en helt ny bil. Stiv som pokker i stedet for 10 år gamle sledne dempere og fjærer. damn. Lyktesenkere har jeg fått lakkert og limt på og slikt. Bilen begynner virkelig å ta form nå Veldig opptatt av at den beholder sin originalitet slik at jeg kan fyre "sleeper" looken når den tiden kommer at jeg får satt inn turbo og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå