SteffenM2 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Orion 125cc pitbike selges! Et vanvittig morsomt leketøy, for de som har tiden og mulighetene til og bruke det. Ducar motoren, på 125cc og med sine 4-takt er en bunnsterk motor, som virkelig gjør jobben sin! Sykkelen kjøpte jeg av en virkelig entusiast, jeg har kun brukt den 2 ganger siden, så den fremstår fortsatt som 99% strøken! Sitter powerfilter på den, av typen UNI, ser utrolig bra ut og gir den en tøff lyd! Har splitter nye SM felger, med slicks dekk til den også, disse følger med mot et lite tilegg i pris. Sitter Hebo styre på den, samt dødmansknapp. Clutchwiren er av version hjemme mekk, består av en sykkelwire og en sukkerbit, fungerer ypperlig, så er ikke noe og utsette på denne. Pris ved salg er 7500. Kan byttes i feks. turbo stuff, datasprut, felger osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvordan er det for en voksen person kjøre denne? hvor høy er den egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Vel, jeg er vel rundt 180-185, og har ingen problemer med og kjøre den, litt vansklig og stå oppreist bare. Det er jo en knøtt av en sykkel.. Kan ta et mål i morgen! Dette er en fantastisk morsom sykkel og vippe på hjulet med, er ordentlig med moment i motoren! I 1 og 2 gir må man sitte lang framme for ikke at den går på hjulet. Det er oppgitt til og være 11hk i den, hvor mange NM vet jeg ikke. Bør vel være en 15-20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 har turbo kit fra A-dekk om du er intrisert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Hva inngår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Regner med denne er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå