Gå til innhold

Nye 19" Hartge Classic 235-265

Gaupås'n
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nye Hartge Classic i 19" 8,5 - 9,5 med 235/35/19 & 265/30/19 lefser på hos GS for noen få uker siden, men lurer på om jeg skal skal selge bilen. Så i den sammenhengen sjekker jeg om det er noen interesse for disse felgene her. Jeg kjøpte siste settet GS hadde på lager så de er vel ikke så lett å få tak i lengre?

De er hvertfal så godt som nye, har nesten ikke kjørt med de.

Pris ny var vel 12K, men dere får bare komme med bud så tar vi det derfra :)

Jeg har ikke fått tatt noen bilder av de på bilen enda, men skal se om jeg får fikset noen om ikke så altfor lenge :wink:

Her er ett jeg fant på Google hvertfal..

9pxzo6gi15nfxipoujsx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det du sier -Lasse- :)

Men jeg tok det vel egentlig som en selvfølge at folk skjønte det,

i og med at jeg skrev i teksten at jeg betalte 12K for de hos GS :wink:

Har fått noen bud på felgene, men jeg gidder ikke selge nesten nye felger for halv pris :P

Det må dere vel skjønne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostnes: Det er en 1998 523ia med akkurat 150K på telleren.

Den har grått sportskinn interiør, varme i seter, M5 multifunksjonsratt, eletrisk rullegardin, ryggesensor..

Den har fått nye hella facelift lykter forran og bak, orginal M5 frontfanger (med M innerskjermer), M list på bagasjeromsluken, den er senket med supersport dempere og lowtech fjærer.. Det er minimalt med rust på bilen, den har blitt tatt patentlig godt vare på :P Hvis du er intresert så kan jeg ta noen nye bilder av den enten i måren eller på mandag, kommer an på når pappa kommer hjem med kamera mitt :wink: Så kan jeg maile de til deg..

jolly: Hvis du ringer GS i måren, å de sier at de har denne typen på lager så er jo det kjempeflott :) Men når jeg bestilte disse over en telefonsamtale med GS her i Bergen sa de at dette var siste paret DE hadde i landet. De ble forresten sendt fra GS i Bud :) Å jeg vet at dette ikke er noen sjeldne felger, var ikke det jeg ville frem til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på gsbildeler.no og videre på nettbutikk så finner du felgene dine.Husker ikke eksakt antall på lager , men det var plenty (40-50 stk) både av 8,5 og 9,5 .

Lett å få tak i.

Det var mitt poeng. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...