Gaupås'n Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kjøpte nye Hartge Classic i 19" 8,5 - 9,5 med 235/35/19 & 265/30/19 lefser på hos GS for noen få uker siden, men lurer på om jeg skal skal selge bilen. Så i den sammenhengen sjekker jeg om det er noen interesse for disse felgene her. Jeg kjøpte siste settet GS hadde på lager så de er vel ikke så lett å få tak i lengre? De er hvertfal så godt som nye, har nesten ikke kjørt med de. Pris ny var vel 12K, men dere får bare komme med bud så tar vi det derfra Jeg har ikke fått tatt noen bilder av de på bilen enda, men skal se om jeg får fikset noen om ikke så altfor lenge Her er ett jeg fant på Google hvertfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 GS bildeler selger ikke Hartge Classic. Et sånt sett ville ha kostet over 40 laken. Kanskje greit å nevne at dette er kopi felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Sant det du sier -Lasse- Men jeg tok det vel egentlig som en selvfølge at folk skjønte det, i og med at jeg skrev i teksten at jeg betalte 12K for de hos GS Har fått noen bud på felgene, men jeg gidder ikke selge nesten nye felger for halv pris Det må dere vel skjønne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvorfor ikke selge bilen med felgene? Og har du litt info om bilen btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvis du sjekker på GS , så finnes de på lager i massevis..så sjelden er de ikke. Men det er pene felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ostnes: Det er en 1998 523ia med akkurat 150K på telleren. Den har grått sportskinn interiør, varme i seter, M5 multifunksjonsratt, eletrisk rullegardin, ryggesensor.. Den har fått nye hella facelift lykter forran og bak, orginal M5 frontfanger (med M innerskjermer), M list på bagasjeromsluken, den er senket med supersport dempere og lowtech fjærer.. Det er minimalt med rust på bilen, den har blitt tatt patentlig godt vare på Hvis du er intresert så kan jeg ta noen nye bilder av den enten i måren eller på mandag, kommer an på når pappa kommer hjem med kamera mitt Så kan jeg maile de til deg.. jolly: Hvis du ringer GS i måren, å de sier at de har denne typen på lager så er jo det kjempeflott Men når jeg bestilte disse over en telefonsamtale med GS her i Bergen sa de at dette var siste paret DE hadde i landet. De ble forresten sendt fra GS i Bud Å jeg vet at dette ikke er noen sjeldne felger, var ikke det jeg ville frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Om du går inn på gsbildeler.no og videre på nettbutikk så finner du felgene dine.Husker ikke eksakt antall på lager , men det var plenty (40-50 stk) både av 8,5 og 9,5 . Lett å få tak i. Det var mitt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Noen som vil kjøpe felger? Eller bil for den del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hva er prisen du tenker på felgene ? Hvor mye senker de Lowtech fjærene, og hvor selges de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Jeg hadde jo håpt å få opp i mot 10 for de, men ingen som kommer til å gi det. Så de kommer nok sikkert til å bli solgt med bilen Lowtech fjærene senker 35-35 mener jeg, å de ble kjøpt hos Schmiedman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå