Rogern Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Er disse nettene likens? Kan man bruke 320 nettet på 325 med 325 hjernen?
Gjest Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det ser slik ut: Part Cross-reference RealOEM.com Home Language: Part 12511724417 (ENGINE WIRING HARNESS DME) was found on the following vehicles: E30: Details on E30 E30 320i Coupe, Europe E30 320i Sedan, Europe E30 320i Convertible, Europe E30 325i Coupe, Europe E30 325i Sedan, Europe E30 320i Touring, Europe E30 325i Convertible, Europe E30 325i Touring, Europe
Rogern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Takker for svar! Kjører med e34 525i nett i min 325i e30. Har fått div problemer med el vindu og kupevifte etter jeg skifta motor+ at det ser ikke helt originalt ut... Får vell bare skru over elnettet fra b20 motorn da.
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Hm, el-ruter og kupèvifte.. Motorstyring.. Hmm, ser ikke forbindelsen her, men.
Rogern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 El-rutene funker helt til jeg starter motorn. De funker helt fint hvis jeg åpner døra.. Hvis jeg skrur på tenningen så virker vifta i 2 sek å kobler ut. Rutene fungerer hvis vifta er av, men de kobler ut når vifta gjør det. Fikk disse problemene etter motorbytte fra m20b20 til m20b25 fra e34. Ledningene står på riktige pin i motorkontakt, men det står i mange flere fra 2.5'en enn fra 2 litern. Jeg får heller ikke dette til å stemme med att det er elnettet fra motorn, men er eneste mulighet jeg kan komme på. Har byttet vifte, bryter, motstand og rele uten forandring på viften.
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Problemene du har med rutene mener jeg conan postet en tråd om i fjor, her på bimmers. Send han en PM, kan hende jeg husker feil. Hm, siden det kom rett etter motorbytte, så ser det jo ut til at det på en måte skal henge samen, men jeg lurer fortsatt på hva det er. Du sier det er flere kabler, hvor er det flere kabler enn før?
Rogern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Er flere ledninger i motorkontakten på motorsiden enn på bilens kontakt. Kansje det er en som lager noe krøll der. E34'en hadde vell abs o.l Har jo elnettet fra b20 motorn så er jo ganske fort gjort å skifte det. Fikk også problemer med å få tempføleren til å funke. viste seg att giveren på termostathus har 2 poler i e34 og e30'en har bare en pol. Satte i giveren fra original motorn å alt ble som normalt, men det kan vell være flere ting som jeg ikke merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå