wollabygg Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Det har dukket opp et lite dilemma for meg.. Har etterhvert begynt å lure på om jeg skal selge "norvald". Bilen nevnt i overskriften funker som bare det (mulig jeg må bytte ut billigpluggene den fikk ved siste motorservice, da den er litt tungstartet) og den er fantastisk god å kjøre. Den har fått en rustflekk her og der, men er "hjemmemekket" med BMW lakkstift/klarlakk. Den har litt riper og småbulker men bilen er absolutt å anse som "avstandspen". Den har gått kun 131.000 km, og ble eu-godkjent i 2008, etter å ha fått litt sveising i jekkfester, samt byttet ut en bærekule. Bilen har fått mye vask og kjærlighet. Den er dønn original da jeg ikke helt har fått meg til å style den på noe vis. Vurderte senk og felger, men skrinla det. Byttet bensinpumpe, toppakning, plugger, filter og oljer i juli 2009. Automaten girer pent. Ikke en eneste raklelyd fra hverken fortstilling, dempere eller interiør. Så til poenget: Hva vil noen være villig til å gi for en sånn bil ? Klar over at ikke alle er like glad i automatgir som meg, og at dette mest sannsynlig vil trekke prisen ned. Blir det til at jeg gjør alvor av salgsforsøk kommer jeg selvfølgelig til å legge den på finn.no, med skikkelig bildemateriale. Bilen er tett på strøken innvendig, men trenger en vask, derfor ingen bilde av dette nå. Standard grått interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hva tror du selv? ( ment til wollabygg, ikke joggis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hva med Årnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Jeg kan alltids gi Norvald ett godt hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 God kveld! Etter denne helgen med litt kjøring i Norvald, samt en del sikling på nettsiden til felgen-garage har jeg funnet ut at jeg ikke er i stand til å selge den.... Ser for meg at en investering i BBS rs eller Hartge felger, samt kledelig senk vil gjøre bilen utrolig cool Videre er det vel slik at nytte/bruksverdien for meg er vesentlig høyere enn mulig markedsverdi. De pengene jeg eventuelt kunne få for bilen utgjør såpass lite i egenkapital på "ny" bil at det nok ikke er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg