Bjørner Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det bynte med i vinter at eg oppdaga at det va vått bak førersete. Så i vår fikk eg bytta frontrute da fikk eg fylt hele passasjerbrønnen med vann da verksted ikke hadde limt ruta skikkelig. Før vi kjørte på ferie bytta eg frontsetene og benytta anledninga tell å tørke skikkelig opp i hele bilen. Var skuffene mye vann i dørken på begge sider. Med tørr og god bil kjørte vi på ferie. Første stopp hørte eg kona si: Sorry to skuff U , meeen har sølt en litervann i dørken (har stoffmatter).... så i går spylte eg taket for å få bort salt søl fra kajakkene på taket, det eg ikje så va at på andre sia av biln va viduet åpent..... oh smekkvåte førersete.
LydMekk Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Glad for at det ikke blir meg som kjøper denne en dag du skal selge den... lol Damn...går det an...
Bjørner Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 LOL Nok en del e39 eiere som kjøre rundt med mer vann i dørken en de ønsker å tenke på, ska ganske mye vann til før det vises skjennom matta. Hvis det feks sniker seg inn via fuktsperra i døra, eller en liten lekkase i taklukedreneringa. Håper det blir E61 på meg ved neste bilkjøp.
EirikL Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Kanskje du bare skulle lage båt av den og være ferdig med det?
Azeton Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Kanskje du bare skulle lage båt av den og være ferdig med det? Ja, tror E39 hadde vært ganske strømlinje-formet opp ned Utsikt til fiskene har du også da..
Jeppe1234 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Fattern hadde samme problemet med vann bak førersetet hver gang han vasket bilen når han hadde e39.
BMW-Anders Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 tror verken den er brukenes som badekar eller båt når den lekker så mye! hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå