EirikL Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Fant en scannet artikkel om denne samlerbilen som kanskje kan være morsom å lese for fans av E30. Bilen ble laget i 204 eks for det Sør-Afrikanske markedet i 1985 i samarbeid med Alpina. Det hadde vært noe å slå kloa i http://www.germancarzone.com/older-bmws ... -333i.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Det går vel 1 eller 2 slike på norske skilt mener jeg ha lest en eller annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 sykt å eie en sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Alle har høyreratt... Så de som går i Norge er evt. ombygd eller sitter på feil side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Knut ? IT DOES ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Vet jeg leste det for noen år siden, men å huske hvor jeg leste det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Det vet dessverre ikke jeg Knut Men jeg mener at jeg leste i fjor høst rundt starten av november tror jeg.. At de ikke var noen eksemplarer i landet, da det var en som hadde prøvd og kjøpe en men ga opp da det ikke var mulig og skilte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå