EirikL Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Fant en scannet artikkel om denne samlerbilen som kanskje kan være morsom å lese for fans av E30. Bilen ble laget i 204 eks for det Sør-Afrikanske markedet i 1985 i samarbeid med Alpina. Det hadde vært noe å slå kloa i http://www.germancarzone.com/older-bmws ... -333i.html
knut_olestad Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Det går vel 1 eller 2 slike på norske skilt mener jeg ha lest en eller annen plass?
rolfi Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Alle har høyreratt... Så de som går i Norge er evt. ombygd eller sitter på feil side.
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Vet jeg leste det for noen år siden, men å huske hvor jeg leste det?
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Det vet dessverre ikke jeg Knut Men jeg mener at jeg leste i fjor høst rundt starten av november tror jeg.. At de ikke var noen eksemplarer i landet, da det var en som hadde prøvd og kjøpe en men ga opp da det ikke var mulig og skilte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå