ChiP^ Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Har et par kjørelys liggende fra den gamle Seidl-Fronten jeg hadde. Skal få fikset bilder i løpet av kort tid. Har kvitering på disse, er en stund siden jeg kjøpte de så har bare brukt de i en sommer sesong så er de blitt tatt av bilen og blitt lagt i pose og gjemt godt i garasjen :> fant dem forrige dagen. Faktura datoen på de er 07.12.06. Har kviteringen på de. Bud ønskes. Lyktene ligger foreløpig i Tønsberg,men jeg kan ta de med til bergen når jeg reiser tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Bud 400,- hentes i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Notert, Har det ikke kommet no flere bud før jeg reiser så tar jeg de med. Reiser hjem 11. Aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 500kr og hennter i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Fått noen mail ang lyktene og når de selges, som sagt så ligger de fortsatt ute til bud. Tar de med meg til Bergen når jeg reiser hjem igjen. Så da kontakter jeg den som har det høyeste budet og lar det gå da, om ikke noen kommer med høyere bud her og kommer å henter de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Siden ingen større interesse så sier vi SOLGT til bjarne320 Tar de med meg når jeg kommer til bergen over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå