325ixx Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Det virka når eg tok ut anlegget, og så kjøpte eg ny sub og forsterkar og kobla på så fekk eg ikkje strøm på forsterkaren, nokon som veit kva problemet er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Har remotepower kabelen ligge å slengt løst og du har brukt spilleren så kan du ha kortslutta den på no vis??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kan og være at remoten ikke levere nok strøm, har du flere forsterker på samme kabel? i så fall vil eg enbefale og sette opp et rele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 nope det e ei monoblokk som er kopla til ein 12ar, ja remotkabeln har berre ligget i bagasjerommet i 3 veke ca. Ny remote kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 da kan du ha ødlagt remoten på spilleren og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Tror lite mulig at den leverer for lite strøm, den skal bare føle såvidt at det er litt strøm på remoten, bare så forsterkern vet at cd spillern er på, så den er kanskje kortsluttet ja, har du prøvd å bare ta en liten ledningsbit og tatt remoten rett til +'en? Er jo kanskje mulig det er forsterkern det er noe feil på også, det er en enkel måte å finne ut det på =). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 eventuelt koble fra remoten, skru på spilleren og ta et voltmeter og sjekk om du har 12v mellom remote kabel og minuskabel på forsterker el lign. sikker på at du har strøm i pluss kabel til forsterker? den har vel ikke ligge å slengt uisolert den og??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ikke har sikringa gått på forsterkern heller? hvis den har noen? sjekk sikringa på pluss kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Det har no hent ofte att remoten ikke leverer nok strøm, den skal ikke ha mye, men spilleren leverer heller ikkke mye.. men eg trodde han hadde flere forsterkere, det er da det problemet oppstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå