Fixfax Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Tenkte jeg skulle gå for et fult kit, med olje tur/retur flenser, eventuelt slanger, noen som har ett forslag til gode pakninger osv? så dette på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/oil-line ... ccessories er det greit eller dårlig?
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 funker greit dette men pass på å dekke til olje retur med varmehemmende siden denne ikkje tåle mykje varme... sveise matte er en fin ting
Fixfax Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Jeg vil ha kvalitets pakninger og ole tur/retur flenser, hvor bør jeg lete?
Marius_e30 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 hør med ppf, de har det du trenger også ville jeg dratt til hydroscand for å få lagd olje ledninger osv
ehrnst Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 hva med å bare kjøpe stål-slanger med an fittings? får det billig på ebay. jeg kjøpte an10 sveisenippel som sammen med et rør blei sveist i panna?
Fixfax Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Tentke mest på flenser og pakninger til turboen, returen er allerede gjort, noen som vet hvor oljenivået i e34 m20 bunnpanna er, når man har max på peile pinnen?
ehrnst Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 det pleier man få med når man kjøper flenser, men gik turbo osv har nok dette
e30no Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Vær litt obs på frakta hvis de sender med UPS. Jeg kjøpte en v-band flens fra usa til 50$ og endte opp med frakt som var mye dyrere enn delen. Kjøpte 1/4" stålomspunnet oljeslange fra hydroscand som jeg bruker som tilførsel, tror jeg betalte 350,- med nippler og pressing. Hva slags turbo skal du bruke?
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 det meste slikt bestiller du hoss oss ( kimmit ), like billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå