Dan327t Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hei! Lurer på hva som er normal slitasje på kammen i en m20b25 motor. Driver å setter sammen en motor som jeg skal ha turbo på men skal kjøre uten først pga eu. Så skal z45 kam på etterhvert. Har en org kam jeg tenkte å sette i først men synes ikke denne ser bra ut. Noen som evnt har bilder av kam og bukker i topp? Mvh Dan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Legg ut bilde av den du har. Så kan forumet bedømme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 ser den ikke bra ut.. kast den.. Den blir ikke bedre med tida, Og den blir fort verre, med påfølgende spon i motoren. en kamaksling er ikke gjennomherda. regner med att vippene dine ser like fæle ut, bytt de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 her er ett bilde av den værste tror jeg. Hadde dere satt den i en periode fram til det blir z45? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Holder med Muren, gjør det skikkelig med en gang, så får du kjørt inn kammen før du hiver på turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 tenker du på z45 kam med engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 hvordan vil den oppføre seg på en sugemotor a? fungerer det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 og hvordan se svakheter på vipper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Sammen som kammen egentlig. Groper/striper. Om du skal montere ny Z45 kam hadde jeg nok skiftet alle vippene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 vippene synes jeg ser fine ut. men hvordan vil den oppføre seg på sugemotor med z45? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 vippene synes jeg ser fine ut. men hvordan vil den oppføre seg på sugemotor med z45? Går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 da er kam kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå