///Mysild Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 hahahaahaha hadde noen værre, men de måtte jeg slette... det hadde blitt rett på downshjemmet med en gang tror jeg... men nok om det, litt bilder
Spiff Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 synd det var midt i ferie tida! skulle gjerne ha tatt en tur
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 spess de med kim håland på haha ble ikke så gale med litt redigering og ikke minst klipping ^^
lloydsb Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 faen at ikke jeg fikk bli med på "shooten", ikke lett med et kvinnfolk te mass måtte gå når noen kom, jaja Må legge opp noe du narum
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Nei syns jeg var flink jeg hehe jada, en liten spire i deg:-P hehe
Søreng Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Se her ja, ble jo mange bra bilder her Skal stille med ren bil neste gang. Støvflekker over hele bilen er meget sjarmerende på bildene (Får skylle på at bilen var på langtur ) Synd jeg måtte avgårde så fort igjen, skulle gjærne vert der litt lengre, virket som det var god stemning blandt folket i sør Så skal ikke se bort ifra at jeg kommer om det arrangeres på ny
///Mysild Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 syntes støvet var litt kult jeg hehe.. audien ble sensurert med hensyn til folk
///Mysild Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 oppdatere og skrive bilder side 7 eller? ar vle flere som tok bilder også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå