Gå til innhold

Frontsett til E36?


Anbefalte innlegg

hvis du vil ha noe som virkelig funker bra og har mulighet til å legge ut ca 2000 kr så ville jeg gått for Rockford Fosgate T152S altså power serien til RF som frontsett, låter ganske bra :), men koster kanskje litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha noe som virkelig funker bra og har mulighet til å legge ut ca 2000 kr så ville jeg gått for Rockford Fosgate T152S altså power serien til RF som frontsett, låter ganske bra :), men koster kanskje litt =)

skjekk prisen på det frontsette på ebay.com vill tippe det ligger på ca halv pris fra norge ferdig shippa hjem på døra ;)

har det samme bare i 6.5" å er meget fornøyd beste frontsette jeg har hatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha noe som virkelig funker bra og har mulighet til å legge ut ca 2000 kr så ville jeg gått for Rockford Fosgate T152S altså power serien til RF som frontsett, låter ganske bra :), men koster kanskje litt =)

skjekk prisen på det frontsette på ebay.com vill tippe det ligger på ca halv pris fra norge ferdig shippa hjem på døra ;)

har det samme bare i 6.5" å er meget fornøyd beste frontsette jeg har hatt;)

Ja, tenkte på Norske priser jeg ;), fra ebay i USA kommer dem bare på 750 kr pr sett ca, vet, anbefaler dette settet, fåes i 4" 5 1/4" 6,5" som jeg vet om :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...